Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Jag skulle så gärna vilja testa detta men vart hittar man det som behovs, brickor och bokstäver alltså?
Av jennie-marie
Enkla stämplar har Claes Ohlson, dyrare finns på bla Lilla Pärlan. Det finns en stor mängd webshopar...pagoni, pearlized mlf. Googla så borde du hitta massor. Lycka till.
Av lilla trasdockan
Tack för tipsen. Då ska jag leta vidare. Hittade bara olika shoppar man kunde köpa färdiga på när jag googla.
Av lilla trasdockan
Tackar. Förhandlar med min sambo i skrivande stund om att stanna på clas o :-)
Användarens profilbild
Av glis
Hett tips: om du skriver bakifrån, håll reda på i vilken ordning bokstäverna kommer... Jag gjorde en så fin stav med mitt förnamn (rättstavat), mitt efternamn (rättstavat) och gårdsnamnet, men på gårdsnamnet lyckades jag blanda ihop och skriva ck i fel orning så jag bor på -bäkcen :evil:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
glis skrev:Hett tips: om du skriver bakifrån, håll reda på i vilken ordning bokstäverna kommer... Jag gjorde en så fin stav med mitt förnamn (rättstavat), mitt efternamn (rättstavat) och gårdsnamnet, men på gårdsnamnet lyckades jag blanda ihop och skriva ck i fel orning så jag bor på -bäkcen :evil:
Nästa tips: håll reda på vad som är upp och vad som är ned annars kan man få ett upponervänt W som M o det ser tokigt ut :roll:
Av lilla trasdockan
Vi gjord ett stopp så nu har jag bokstäver, köpte ett växthus också så nu får jag vänta med brickor att stansa på.

Tack för tipsen, känns som typiska saker jag skulle kunna göra :-P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?