Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagogrynet
..har ni sett detta?

http://hjartekatten.blogspot.com/p/sa-h ... ekatt.html
Hjärtekatten är ett välgörenhetsprojekt med ambitionen att få ihop så många handvirkade Hjärtekatter som möjligt för att skänka till hjärtavdelningen vid Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus i Göteborg.

Allra helst vill vi såklart att varje litet hjärtebarn ska få med sig en alldeles egen katt hem, men vårt första mål är att få ihop 100 handvirkade och helt unika Hjärtekatter.
Jag kan tyvärr inte virka själv, men jag vet att ni är många som kan! :heart: Kanske någon kan vara intresserad av detta?
Användarens profilbild
Av ericah
jag tipsade i virktråden igår och då var det redan tipsat och några katter tom påbörjade.

Man kan ju bidraga även om man inte kan virka genom att sätta i 75kr och välja färg på "sin" katt så virkar dem den. Jag kan tyvärr inte heller virka
Användarens profilbild
Av sagogrynet
ericah skrev:jag tipsade i virktråden igår och då var det redan tipsat och några katter tom påbörjade.

Man kan ju bidraga även om man inte kan virka genom att sätta i 75kr och välja färg på "sin" katt så virkar dem den. Jag kan tyvärr inte heller virka
Oj, jag såg inte att det fanns en virktråd. :oops:

Ja, jag såg att man kunde betala garn och få en katt virkad av någon som kan, det var jättefint tycker jag, det ska jag absolut göra! Att man själv får välja färger och namn till sin katt. :heart: Vilken grej!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hmm: Jag tycker det är väldigt svårt att se färgerna på de minismå färgproverna på sidan..... Jag har nog valt kroppsfärg men de ljusare färgerna, till nosparti och tassar, är jättesvåra. Ser inte vilka som passar ihop riktigt. *kontrollmänniska* Ja, hmmm.. det är väl inte hela världen men jag vill gärna att ska bli fint. :lol:
Användarens profilbild
Av ericah
sagogrynet skrev::hmm: Jag tycker det är väldigt svårt att se färgerna på de minismå färgproverna på sidan..... Jag har nog valt kroppsfärg men de ljusare färgerna, till nosparti och tassar, är jättesvåra. Ser inte vilka som passar ihop riktigt. *kontrollmänniska* Ja, hmmm.. det är väl inte hela världen men jag vill gärna att ska bli fint. :lol:
om du tittar på färgkartan på drops hemsida så är det lite större bilder
http://garnstudio.com/lang/se/visgarn.php?garn=Muskat
Användarens profilbild
Av sagogrynet
ericah skrev:
sagogrynet skrev::hmm: Jag tycker det är väldigt svårt att se färgerna på de minismå färgproverna på sidan..... Jag har nog valt kroppsfärg men de ljusare färgerna, till nosparti och tassar, är jättesvåra. Ser inte vilka som passar ihop riktigt. *kontrollmänniska* Ja, hmmm.. det är väl inte hela världen men jag vill gärna att ska bli fint. :lol:
Åh, tack! :heart:
Användarens profilbild
Av ericah
sagogrynet skrev:
ericah skrev:
Åh, tack! :heart:
det är nästan så att jag överväger att köpa ett kit och försöka mig på att virka en katt själv fastän alla mina försök att virka blivit mindre bra.
Av puh
Åh, nu blev jag sugen på att virka. Mina virkade skapelser här hemma har liksom inte uppskattats så mkt att det känns värt att göra en till. :roll: Men här kan man ju göra nåt bra! :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?