Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Jag är skeptisk till om den håller isg eller om man får spänna åt den ofta? Föredrar nog att knyta trots allt.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har sett den typen innan, fast då med vanligt sjaltyg och jag kommer faktiskt inte ihåg om de har det löjliga korset i ryggen. Det var en sajt som hade en sybeskrivning på en lite liknande när jag väntade Finn, vet inte om jag skulle hitta den nu. Jag hade inte velat ha det i trikåtyg, precis som hell cat säger så behöver man nog spänna åt den ofta.
Användarens profilbild
Av thanisa
Den jag tänkte på var inte riktigt så som den i annonsen. http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/wrap2.html

Hon som gjort mönstret har på framsidan lagt till att hon egentligen inte rekomenderar den.
Hennes tillägg

Note: I no longer really recommend ringed wraps, at least ones that take any work. You can use a scrunchie to hold the rings in place on a regular wrap, which is far more versitile and, once you've got the hang of it, easy enough to use.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Tror inte det är nått vidare faktiskt. Hur stabilt kan det bli t.ex utan smokbälte? Serut som hon tagit selarna från en bb och trätt i sjalen?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har det inte funnits sånna sjalar som blir som dubbelt-x, fast med ringar istället för knyt, att köpa tidigare? (tänker nån gång 04-05 när jag var ny i sjalvärlden)
Fast det var kanske nån vävd variant? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?