Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
.....har ju kommit! Jag blir lika lycklig varje gång den kommer i brevlådan :D
Vid första anblicken blev jag dock lite besviken på vårens katalog, tyckte inte att det fanns något jag bara måste ha. Men nu har jag bläddrat igenom flera gånger och upptäckt en del fina tyger som jag är sugen på att köpa.
Vad tycker ni om vårens kataloger? Vilka är era favoriter?
Jag gillar
BildBildBildBild
Av Smultronbarn
Pärontyget ser fint ut! :D Men jag ska nog inte titta in förrän i slutet av månaden så att jag inte blir frestad... :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
:vågen: Hela katalogen får mig på gott humör, där finns ju såååååå mycket fint!!!
Ska bara hitta en stund lugn och ro för att beställa men det verkar inte helt lätt :lol:
Användarens profilbild
Av mymlan
Åh, gillar den gröna kuddhögen jättemycket. :D
(vet inte om jag vågar mig på ett besök till S&S, jag brukar handla tyg men syr inte sen.....)
Användarens profilbild
Av solängel
mymlan skrev:Åh, gillar den gröna kuddhögen jättemycket. :D
(vet inte om jag vågar mig på ett besök till S&S, jag brukar handla tyg men syr inte sen.....)
Jag tycker det är en himla tur att jag har så väldigt långt till Malmö... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mymlan
solängel skrev:
mymlan skrev:Åh, gillar den gröna kuddhögen jättemycket. :D
Jag tycker det är en himla tur att jag har så väldigt långt till Malmö... :Hahaa:
Ja ibland kan det vara lika bra att slippa frestas. :lol:
Användarens profilbild
Av erisara
Ett illasinnat (enligt min plånbok i vart fall) rykte gör gällande att Stoff och Stil öppnar i Göteborg 1/3. Om jag sytt upp min senaste beställning då så har jag gett mig själv lov att åka dit.
Användarens profilbild
Av tweed
ernamalin skrev:
erisara skrev:Ett illasinnat (enligt min plånbok i vart fall) rykte gör gällande att Stoff och Stil öppnar i Göteborg 1/3.
:shock: :shock: :shock: :shock: VART????!!!!
Bäckebol, har jag hört ryktas om, men jag har ingen aning om var det är :lol: Tar gärna en upplysning om det, det händer ju att vi åker till Gbg 8) Gärna info om det ligger något "karldagis" i närheten också (Biltema, Jula osv) så jag kan lura dit mannen :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
kvarnvik skrev:
ernamalin skrev:
erisara skrev:Ett illasinnat (enligt min plånbok i vart fall) rykte gör gällande att Stoff och Stil öppnar i Göteborg 1/3.
:shock: :shock: :shock: :shock: VART????!!!!
Bäckebol, har jag hört ryktas om, men jag har ingen aning om var det är :lol: Tar gärna en upplysning om det, det händer ju att vi åker till Gbg 8) Gärna info om det ligger något "karldagis" i närheten också (Biltema, Jula osv) så jag kan lura dit mannen :roll:
Bäckebol, ja då kan det ju innebära att det ligger ihop med
IKEA, Claes Ohlsson, Bauhaus m fl.

SPÄNNANDE! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?