Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill ha lite inspiration.Det går ju så fort att sticka mössor, och så försvinner de alltid. Jag har precis stickat en mössa till Edvin, men jag måste sätta i hakband också, för annars tar han bara av sig den. Det kanske han gör ändå fast det tar lite längre tid.
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag har gjort ett helt gäng av de här: http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 19&lang=se
som både Desirée och Emil använt, och nu brukar jag sälja när vi har julmarknad på byn också. De är suveräna och jag har experimenterat med garner och tjocklekar och på så vis fått fram lite tjockare mössor också. Dessutom kan man sticka en mössa, rita av den innan man syr ihop och sedan klippa ut i trikå och fodra den med. Helt underbara mössor!
Användarens profilbild
Av Tora B
Kaffemoster skrev: Så här ser Björn ut i sin:
Bild
Åh, söööt!
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Tack! Vilken bra idé att ha gratis mönster på internet. Jag ska nog prova någon av dem.
Användarens profilbild
Av Siena
Jag är också förtjust i hjälmmössor! Här är en jag har stickat till sonen, den var fodrad med fleece

Bild

Bild

och här är en i bomullsgarn som var lite mer för svala höstdagar förra året

Bild
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag stickar hjälmmössor med tofs ala 70-tal, de går ju att variera hur mkt som helst och sitter ju jättebra. :)

Bild Bild

Och sen senaste stickfavoriten pixiemössan! Sitter jättebra men vill man ha den lite extra utbrytningssäker kan man ju sätta i knytband med. :) Den första blev lite för liten men jag fotade ändå för att visa hur den blev.

Bild

Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?