Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dessa är ju underbara, fungerar de som blöjbyxor tror ni? Eller snarare fungerar drops merino extra fine till blöjbyxor eller är det för tunt? :hmm:
http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... 10&lang=se

Det här med att sticka blöjbyxor har jag inte riktigt lärt mig än och att välja garn är en riktig utmaning..
Modellen tror jag fungerar jättebra, jag vet inte om det finns med i mönstret men jag hade nog valt att göra en hålrad ca 2cm från kanten i midjan för att dra igenom ett snöre eller gummiband så de inte glider ner av misstag (det gör ju mer skada när det är en blöjbyxa än när det är en "vanlig" byxa).
Men du kan inte använda Drops Merino Extra fine till blöjbyxor till tygblöja! Det är ett superwashgarn som inte alls har samma fina egenskaper som obehandlad ull. Modellen i sig blir nog bra däremot! :tumup:
Edith skrev:Men du kan inte använda Drops Merino Extra fine till blöjbyxor till tygblöja! Det är ett superwashgarn som inte alls har samma fina egenskaper som obehandlad ull. Modellen i sig blir nog bra däremot! :tumup:
Åh, vilken tur att du sa det. Den tanken har jag inte ens tänkt, för mig var det självklart att det var obehandlat..
Har du tittat på mönstret till Samuels ullbyxa på www.tygisar.se? Det kan du sticka i vilket garn som helst som är obehandlat eftersom du räknar ut själv hur många maskor som ska stickas på bredden och på höjden :tumup: . Det är lättstickat och var ett av de populäraste blöjbyxmönstret här på SB för några år sedan när Dorotea drev tygisar.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?