Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Tips på bra mönster på tights mottages tacksamt! Behöver sy till min grymt spinkiga storflicka. Hon har typ stl 122, men kan ha kjolar och sånt som inte längden är så noga på i stl 104... :roll:
Användarens profilbild
Av mimpen
MammaTess skrev:jag har en bok som heter Picolo barnkläder, i den finns mönster på pantalog/cykelbyxa..kanske det kan funka?
Kanske det kanske. :hmm: Får kolla på bibblan kanske :hmm:
Användarens profilbild
Av mimpen
SCSI skrev:Hon har inga långkalsonger som sitter bra, annars? De brukar vara rätt lätta att rita av, tycker jag...
Jag får prova. Jag är dålig på det bara, det brukar inte bli bra.
Användarens profilbild
Av mimpen
*muttrar surt*
Sytt ihop ett par efter avritat mönster. Men i vanlig ordning blev det inte bra. Bensömmarna vrider sig liksom framåt, så det måste vara något med hur trådriktningen i tyget blev :hmm: Mycket mystiskt, för jag tyckte förstås att ajg tänkte rätt. Tips någon?
Av MammaTess
mimpen skrev:
MammaTess skrev:jag har en bok som heter Picolo barnkläder, i den finns mönster på pantalog/cykelbyxa..kanske det kan funka?
Kanske det kanske. :hmm: Får kolla på bibblan kanske :hmm:
Hojta om den inte finns där, så kan jag rita av till dig!
Användarens profilbild
Av mimpen
Humleblomstern skrev:I Meedom finns det tights, men även om de inte är så supertighta borde de vara enkla att försmala. Alternativt att du tar en mindre storlek och förlänger benen. Om du vill kan du få rita av mönstret.
Jag har ju för tusan en meedombok hemma, men den är upp till stl 98. Fast det är klart, jag suklle kunna utgå från ett sånt mönster :hmm:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
mimpen skrev:
Humleblomstern skrev:I Meedom finns det tights, men även om de inte är så supertighta borde de vara enkla att försmala. Alternativt att du tar en mindre storlek och förlänger benen. Om du vill kan du få rita av mönstret.
Jag har ju för tusan en meedombok hemma, men den är upp till stl 98. Fast det är klart, jag suklle kunna utgå från ett sånt mönster :hmm:
Ja, det finns en Meedom med större storlekar också. Fast jag skulle absolut ta 98:an och förlänga (och eventuellt försmala om det behövs). Jag har sytt i det mönstret både till O och S och det funkar jättebra. Men då har de ju betydligt knubbigare ben än AH :wink: .
Användarens profilbild
Av mimpen
Humleblomstern skrev:
mimpen skrev:
Ja, det finns en Meedom med större storlekar också. Fast jag skulle absolut ta 98:an och förlänga (och eventuellt försmala om det behövs). Jag har sytt i det mönstret både till O och S och det funkar jättebra. Men då har de ju betydligt knubbigare ben än AH :wink: .
:fnissa: Knubbiga gosebenen :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?