Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mitt enda tips om du ska köpa nytt skulle vara att iaf för tio-femton år sedan så var priserna lägre ju längre norrut man kom. Köpte ett i Kiruna för ett par hundra som i Sthlm hade kostat det mångdubbla, och i sundvallstrakten kostade likvärdiga ngn stans där emellan... ;-)
Vet ingen som gör de men jag har ett par stycken jag inte använder. Minns inte just nu vad det var för färg på skinnet men kan kolla. Om rätt färg finnes och det även är rätt storlek så skulle de få flytta.

Edit: Vit, grå och brun hade jag på mina armband.
Senast redigerad av zmurfan den tis nov 09, 2010 20:00, redigerad totalt 1 gånger.
För en sex-sju år sedan höll jag på rätt mycket med sånt. Jag kan kolla i det lilla lager jag har kvar och se om jag har något som kan passa kvar. (Jag tänker inte lova att förfärdiga något även om jag kanske skulle ha material till det - för jag misstänker att leveranstiden riskerar bli... oöverskådlig :hide:)
Min syster gör de snyggaste tennarmband jag sett (ja, jag är kanske partisk, men hon är så himla noggrann när hon gör sina, har sett "äkta" sameslöjdade som är limmade, inte alls lika snyggt och hållbart...) :D :lol:

Ett enkelt armband har hon nog i den prisklassen, pemma mig så får du hennes nummer. :tumup:
ericah skrev:Jag gick på kurs för många år sedan och det var att sy fast tennflätan på skinnet som var det pilligaste. Men svår tycker jag inte att det var.
Nä, svårt är det inte, är man bara noggrann så blir det bra!

Exiteme: Hade jag bara haft tid över hade jag kanske kunnat göra ett åt dig, men det är för mycket annat nu... Förresten tror jag inte jag har svart skinn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?