Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Förra vintern hade jag en panel i jackan så lillan kunde sitta innanför. Men nu i vinter vill jag ju bära henne på ryggen och då måste ju ett varmt bärskydd vara bra? Någon som har tips på hur man gör ett? Framförallt, hur fästs de??
Tack!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
abmis skrev:Men hallå där Anci har ju gjort ett hon lånade mitt bärskydd och kopierade du kan få låna det och kika på när jag har fått tillbaka det :D
hade tänkt kolla in era på tisdag, men kunde inte hålla mig o fråga lite här med! Tänkte leja min mamma o sy lite nästa gång vi ses =)
men då spanar jag på er sen då, tack!
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
MammaTillFelicia; jag försöker ta med mig mitt bärskydd på tisdag (imorgon). Jag har kopierat mått och funktion från Abmis bärskydd, men hennes har ju fast fleecefoder. Jag har gjort så att man kan plocka bort fodret för att kunna använda det bara som regnskydd på sommaren också. Än så länge finns inte "fastsättningsknapparna" på plats, men det kommer :blahblah:
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
Kan inte påstå att jag tyckte att det var lätt att kopiera och sy, men med mycket funderande och måttande så blev det ganska snyggt till slut. Jag lovar att knäppa kort och visa upp skapelsen här på SB när den är helt färdig!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Livsglädjen skrev:Kan inte påstå att jag tyckte att det var lätt att kopiera och sy, men med mycket funderande och måttande så blev det ganska snyggt till slut. Jag lovar att knäppa kort och visa upp skapelsen här på SB när den är helt färdig!
tänkte leja min kära mor att sy den :D hon sydde ju en kanonbra panel till min jacka förra vintern =)
Användarens profilbild
Av Tyrvi
Oh vad bra med en beskivning. Ett sånt ska det nog bli av att sy hoppas jag. Om det nu hinns med med tanke på hur mycket annat som ligger hemma i väntan på att jag ska ta tag i det och sy klart...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?