Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Men Shit va svårt!!

har målat plattan som sitter bakom sybordet och håller nu på att planera upp vad och vart saker ska sitta på den.... :roll:

Men det är inte lätt!

setill att få rätt saker på rätt ställen är banne mig inte lätt!
Så ska man dessutom setill att det är rätt saker öht som kommer upp.... och vissa saker har jag en plan i huvudet hur jag vill att det ska seut, men har inte material hemma till det.
Så får det inte bli för tungt heller för vi fick inte fast reglarna så bra som vi tänkt oss i betongen...

Men det blir nog bra! (ja, det kommer bilder - loooovar!!!)

men, vilka smarta på väggen lösningar har ni som ni vill dela med mig?

Någon som har en bra lösning på hur man kan sätta upp stora rullar med Kardborreband, remmar etc? de är väl nästan 30 cm i diameter, och inte jättegrova hål i - men jag vill helst ha det på trästav...

Vart köper jag rundstav osv bäst?

Vi har ju en lokal bygghandel - å ena sidan vill jag ju köpa N_U å andra sidan vill jag köpa billigt... hur stor skillnad kan det vara eg..?

*suck*
Användarens profilbild
Av Shuna76
Alltså rundstav är inte speciellt dyrt & du behöver ju inga stora mängder så kör & köp! Det är hemskt jobbigt att vänta när man vill ha saker klart på en gång :klappa:
Jag tvingade sambon ut i all hast & köpa två klädskåp som jag har mina tyger i. Sen har jag vägghyllor & en bokhylla med genomskinliga Ikeaplastlådor där jag har resår, kardborre, sy-i-knappar, övervikbar resår, små stuvar m.m
Användarens profilbild
Av Panakeia
Shuna76 skrev:Alltså rundstav är inte speciellt dyrt & du behöver ju inga stora mängder så kör & köp! Det är hemskt jobbigt att vänta när man vill ha saker klart på en gång :klappa:
Jag tvingade sambon ut i all hast & köpa två klädskåp som jag har mina tyger i. Sen har jag vägghyllor & en bokhylla med genomskinliga Ikeaplastlådor där jag har resår, kardborre, sy-i-knappar, övervikbar resår, små stuvar m.m
de enda som har på nätet vad de tar för grejorna är ju byggmax - men de har bara 27 mm och det är lite tjockt.

sedan ska jag göra en pinnförvaring till ol konerna också. ... ja, det blir nog att åka till Bolist....;-)
Användarens profilbild
Av Panakeia
150 kr senare har jag rundstav, tunn och tjock. Fästen och borr. Dessutom rundstav till ny klädstång till Hs gaderob - och fästen.

Tack för putten i rumpan Shuna76 - det behövde jag!

Nu ska de målas - och monteras! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?