Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är det så här att jag har kommit över massor med garn, mesta dels är det 100 % ull och lite blandat.

Har tänkt försöka sticka ett underställ till sonen att ha i vinter, tror ni att det blir stickigt ( :lol: ) om man använder garn som är 100 % ull direkt på huden. Har några nystan med ull/mohair också.....

Tips mottages tacksamt :D
Användarens profilbild
Av Siena
Ärligt talat så tror jag det blir för stickigt (lite beroende på hur känsligt barn du har och vad för kvalitet det är på garnet såklart). Men du kan väl sticka en mysig overall eller mössa, tröja, halsduk, vantar eller nå't?
Användarens profilbild
Av Elina
Ja, för stickigt blir det nog tyvärr...

Men sticka nått att ha utanpå, jag stickade jätte mysiga mysbrallor att ha utanpå strumpbyxor.. sååå mysigt :loving:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Tack för era tips och råd :-) Mössa är redan på gång, funderar på att sticka en tröja i samma modell (ribbstickning) med tumgrepp. Byxor är ju aldrig helt fel heller =)

Nu ska jag kika in på garnstudio och se om jag hittar några bra mönster =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?