Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
Då blir det äntligen av att sy panelen till min vinterkappa.
Har köpt ett grått fleecetyg och ett svart vindtätt tyg som jag tänkte sy ihop och sy fast ena sidan i kappan (det blev för bökigt att börja tjorva med dragkedjor) och så ett långt kardborreband på andra sidan.

Nu till min fråga, ska jag göra panelen kilformad så den smalnar av längst ner (kappan är hellång men har i "vanliga fall" dragkedja ner till knäna så jag tänkte att panelen skulle vara ungefär lika lång som dragkedjan.)
ELLER ska den vara lika bred hela vägen?

Tänkte att det skulle vara en liten huva av fleecen längst upp och under den en dragsko så man kan dra åt kring nacken på Sigrid.
Är panelen kilformad så behövs väl ingen dragsko i midjan (ja, eller under Sigrids rumpa blir det ju) men om den är lika bred hela vägen borde man kanske ha det?

Fattar nån eller svamlar jag?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker det är snyggare med kilformad, annars blir det ju lätt tältvarning på kappan. Och dragsko kan nog bli knöligt... Kilformad röstar jag på!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Röstar också på kilformad
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
lwinroth skrev:Röstar också på kilformad
Me tooooo! O jag ska sy idag... på min bärjacka. Fast först ska Selmas häxkjol bli av :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?