Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
makrill skrev:åh, så fin!! imponerad av hur fint du löste dragkedjan - själv är jag livrädd för dragkedjor :hmm: !!
jag håller på att sy en overall till bäbisen i magen, men det är inte lätt med storlek... allt ser så stort ut!!
Det är inte så svårt som man tror. Det här var min andra dragkedja någonsin som jag sydde.
Prova :tumup:
Av makrill
Kajsabajsa skrev:
makrill skrev:åh, så fin!! imponerad av hur fint du löste dragkedjan - själv är jag livrädd för dragkedjor :hmm: !!
jag håller på att sy en overall till bäbisen i magen, men det är inte lätt med storlek... allt ser så stort ut!!
Det är inte så svårt som man tror. Det här var min andra dragkedja någonsin som jag sydde.
Prova :tumup:
Oj, då blir jag ännu mer imponerad :D Vet inte hur många jackor och zipjackor jag gett mig på som inneburit att jag suttit svärande flera kvällar på raken för att jag inte får till dragkedjan snyggt (är väldigt petig...) Just för att jag tänkt att övning ger färdighet - så nu tänkte jag köra med tryckknappar!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
silent_angel skrev:Superfin! Hur har du sytt resåren bak på ryggen? :D
Den är sydd i både foder och yttertyg, alltså en resår i fodret och en i yttertyget. Tog halva overallens bredd och sen halva den bredden. Det blev längden på resåren. Sen sydde jag fast resåren i kortändarna först, på halva overallbredden. Sen sträckte jag resåren och sydde fast den även på långsidorna.

Förstod du något av det? :hmm: Är väldigt dålig på att förklara :whut:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?