Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Dags att sy byxor till barnen, testade ett önster med mycket rymd i knäna från Ottobre. Blev ett par monsterbyxor till dottern, tre år och de är mycket uppskattade!
De var lite meckiga eftersom jag överhuvudtaget inte förstod Ottobres beskrivning på hur en gylf skall sys :hmm: :whut: Men efter att ha plockat fram ett par gamla jeans så kunde jag klura ut det själv.
Byxor med barn i;
Bild

Byxor framifrån utan barn i;
Bild

Byxor bakifrån utan barn i;
Bild

Om man klickar på bilden så blir den större.
Av tumbler
Oj, så proffsiga de ser ut! Snygga! :love:

Är det lecastenar ni har byggt blomlådor av?
Användarens profilbild
Av teres
Tack!
Mönstret är från 1/2008;
pdf fil med bild på alla mönstrena http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/ ... s_1-08.pdf
Kul nummer med mycket fint!

Gillade verkligen byxorna, kommer bli fler av samma modell.

Sagas mamma; jo vi har byggt tre stora odlingslådor av lecablock. Funkar jättebra, lagom höga och med sittkant på så att barnen kan klättra upp och nå alla jordgubbarna och annat gott.
Användarens profilbild
Av SCSI
Skitsnygga - gillar monstret! Jag har nyligen sytt ett par liknande från ett mönster i "Sy till småbarnen" till husets femåring. Vet dock inte riktigt varför jag bemödade mig med knapp och gylf, eftersom han ändå kräver resår i alla byxor och krånglar sig ur dem utan att knäppa upp...
Användarens profilbild
Av teres
tja, 3-åringen är likadan men jag tycker det är snyggt med knapp och gylf!
När min numera 8-nästan9-åring var runt 6 började hon tycka alla byxor var alldeles för trånga, visade sig att det var för att de började bli för tajta och hon blev ju nästan tvungen att knäppa upp dem innan hon drog av dem =trånga :whut:

Än idag så står hon hellre och krånglar en bra stund för att få dem över rumpan än att knäppa upp knappen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?