Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
För ett par veckor sen började min mage bli lite för stor för att sova bekvämt med utan att pallra upp den. Sambon är lite ogin på att dela med sig av alla sina kuddar, så en sömnlös natt kom jag på den lysande idén att ett ihoprullat täcke vore the shit, och dan därpå sydde jag ett långsmalt påslakan. I ett litet snilleblixtanfall tryckte jag dessutom dit ett par knappar i bägge ändar så att kudden går att ha dubbel och borde funka som både amningskudde och "babysitter".

Jag har kommit på många kluriga saker i mina dar, men just nu är jag nog benägen att kora den här till det smartaste jag nånsin gjort. :vågen:

Bild Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Skitsmart! Och här gick jag och köpte en riktig amningskudde när jag kunde gjort på det där viset. Visserligen var det en begagnad men ändå.
Av sassa78
jag hade en gravidkudde när jag väntade min kille och den såg ut så där.. den har funkat rätt bra till både amning och ligga och slappa i soffan.. smart att sy en egen!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag tror det var "hur man överlever sin graviditet" så berättades det om någon som hade en sådandär långsmal kudde. För att bulla upp magen och för att kunna ha mellan benen. Hon hade till och med ett namn på sin.

Vad heter din? Kurt?
Användarens profilbild
Av annelithor
Men - den ser ut som vår juh :) När min fru knyckte alla kuddar så sydde jag ett fodral av ett lakan, rullade ihop en stor tjock filt och vips så fick hon sig en mag-kudde :) Den agerar nu urrullningsskydd, under madrassen, i sängen då liten ammar :)
Användarens profilbild
Av SCSI
Ja, jag har förstått att det här är en idé som dykt upp på många håll - som så ofta är med goda idéer. =)

Den BORDE helt klart ha ett namn, när jag tänker efter, så mycket som den är med. Den brukar följa med till soffan oxå, och det är nog bara av respekt för mina livsfarliga gravidhormoner som sambon inte törs röra den. jag har minsann sett vilka lystna blickar han slänger på min älskling emellanåt. *gruff*
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jättesmart!

Jag har en långkudde själv, som jag haft sedan min första graviditet och jag behöver den ff, mina höfter och knän fixar (pga all foglossning förr?) inte att ligga på sidan utan.

(Jag köpte min på ellos, men är osäker om de ff säljs där.)
Användarens profilbild
Av teres
Min mamma sydde liknande (fast för reumatism, inte graviditet :D ), fast hon sydde med överänden på påslakanet, så att det blev en L-form, och ja, jag var tvungen att låna den varje gång när jag var gravid och hemma hos henne :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?