Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ericah
har jag aldrig sett... du får hitta nån med brodyrmaksin som kan sy bamse på kläderna, eller jag tror man kan sy stryka på märken med sådana också.
Senast redigerad av ericah den mån sep 20, 2010 11:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Jag har köpt tyg med massor med bamsefigurer, och har tänkt göra applikationer och fickor till några av Es klädesplagg.
Av MammaTess
Vet du vad du kan göra, det finns ju såna ark man kan stoppa i skrivaren, skriva ut en bild och sedan stryka på ett klädesplagg! Finns för både ljusa och mörka tyger! Då kan du ju få de bilder du vill! Finns att köpa på Panduro!
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
lillasyster skrev:Jag har köpt tyg med massor med bamsefigurer, och har tänkt göra applikationer och fickor till några av Es klädesplagg.
Så smart!!! Sådant tyg måste jag hitta. Har du något tips om var det finns?
MammaTess skrev:Vet du vad du kan göra, det finns ju såna ark man kan stoppa i skrivaren, skriva ut en bild och sedan stryka på ett klädesplagg! Finns för både ljusa och mörka tyger! Då kan du ju få de bilder du vill! Finns att köpa på Panduro!
Så sant, det är en enkel och billig lösning! Tack för tipset! :tumup:
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Humleblomstern skrev:
lillasyster skrev:Jag har köpt tyg med massor med bamsefigurer, och har tänkt göra applikationer och fickor till några av Es klädesplagg.
Så smart!!! Sådant tyg måste jag hitta. Har du något tips om var det finns?
Jag googlade lite men hittade inte så mycket. Har för mig att jag hittade något på http://mhstyger.se men nu verkar det bara finnas vaxduk där. Jag tyckte att Tradera blev enklast, så jag kollade på begagnade påslakan och gardiner där och hittade en gardin till bra pris. Men jag letade inte så mycket och det kan säkert finnas nytt tyg (eller gardiner/påslakan) på andra ställen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?