Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
har precis köpt 2 meter trikå från e-slöjd som ska bli mössor. Men nu får jag höra av en bekant att hon, i sin tur, har hört att tyget töjs ganska mycket efter ett tag :? någon som kan bekräfta/förneka detta?

Så jag vet hur måtten ska bli på mössan :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
någon mer högkvalitativ trikå än Eslöjds är svår att hitta - det kommer nog komma fler svar inom kort då det är många som handlar där härifrån - men mitt svar är definitivt - oroa dig inte för det!
Användarens profilbild
Av Mosan
Håller med föregående skrivare!
Användarens profilbild
Av Kaja
Sonen har en mössa i E-slöjdstrikå och den har använts flitigt. Jag tycker inte att den töjer sig särskilt. Däremot så är den inte så stretchig som en trikå med lycra i. Det gör att mössan töjer ut sig och sedan behåller den liksom den formen. Den blir inte större, men den går heller inte tillbaka. Så fort man tvättar den så återgår den däremot till ursprungsformen.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Kaja skrev:Sonen har en mössa i E-slöjdstrikå och den har använts flitigt. Jag tycker inte att den töjer sig särskilt. Däremot så är den inte så stretchig som en trikå med lycra i. Det gör att mössan töjer ut sig och sedan behåller den liksom den formen. Den blir inte större, men den går heller inte tillbaka. Så fort man tvättar den så återgår den däremot till ursprungsformen.
klokt skrivit kaja - gör man allt för tighta grejer i Eslöjdstrikån så töjer de sig på det viset - såklart!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?