Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Kom just på att ma nborde kunna göra ett bärskydd eller insatts till jackan som kan omvandlas till overall till barnet.
Alltså att frontpanelen till jackan är detsamma som ryggstycket till overallen. Sen om man tar ur barnet så zippar man ihop det hela med en overallfront som man har med sig.
Kan det varar något?
Känns som om Majken är för stor och jag bär för sälland för att det ska vara värt att lägga tid på att sy för egen del, men det kanske finns någon händig här inne som vill testa.
Användarens profilbild
Av Anso
Dessa kreativa mammor!
Det lät spännande. :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jösses! Det lät avancerat :shock: :shock:

Då skulle overallen ha 2 blixtlås på ryggsidorna. Blir det inte knöligt med ärmar och ben som hänger under tror du?

Låter väldigt spännande. Hoppas nån utvecklar idén. Det lär inte vara jag :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Ja lite väl avancerat lät det för min del, men väl en åkpåse som fixas till med jackfroneten som bakstycke, det kan jag kankse ordna mig en om andan faller på. Men nu letar jag bärjacka eller annan jacka som passar oss båda.
Användarens profilbild
Av sus
Sara med 98+02+05 skrev:Jösses! Det lät avancerat :shock: :shock:

Då skulle overallen ha 2 blixtlås på ryggsidorna. Blir det inte knöligt med ärmar och ben som hänger under tror du?

Låter väldigt spännande. Hoppas nån utvecklar idén. Det lär inte vara jag :roll: :wink:
Ja, lite kopliserat är det kanske, en idé är ju att göra en sån där "overall" utan ben som finns till små bebisar.
Användarens profilbild
Av sus
Anna skrev:Ja lite väl avancerat lät det för min del, men väl en åkpåse som fixas till med jackfroneten som bakstycke, det kan jag kankse ordna mig en om andan faller på. Men nu letar jag bärjacka eller annan jacka som passar oss båda.
Ja det är ju ett smart alternativ.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?