Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Har börjat sticka ullisar i visjögarnet, det såg så fint i en tidigare tråd om ullblöjbyxor. Tänkte göra vanliga randiga enl samuels blöjbyxa mönstret. Men garnet är ju väldigt tunnt jämfört med de jag stickat ullisar i tidigare, håller de tätt? eller ska min påbörjade mudd få bli nederkanten på en tröja istället? :D (främst för nattbruk har vi formsydda med ullis ovanpå)
Användarens profilbild
Av ellla
Mina jag har åt Arvid läcker inte, men han har dem bara på dagtid och jag byter när jag märker att han kissat :)

Sen har jag gjort dem lite stora och tovat ihop dem lite för hand också...

Om du vill kan jag låna ut ett par för provning?? Om de har samma storlek vill säga... Arvid är 15 månader och väger 10 kilo kanske?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Tack Ellla! Jag stickar vidare, tror dessa blir lite sora med så jag kan tova ihop dem en aning, läcker de på natten får vi väl ha dem på dagen!
Av sassa78
jag stickade det i babymeriongarn.. de håller tätt men bär man mkt så kan det liksom tränga igenom lite.. byxan är dock fortfarande torr..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?