- lör sep 08, 2007 10:07
...mitt Norrsken! Den är ju på tok för bred och det blir alldeles för mycket tyg. Undrar om jag vågar? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bina skrev:Jag vill bara ha den smalare... Och om tyget som jag klipper bort räcker till en MT blir jag ju inte ledsentuffing!
Vad skall det bli av den?
Elina skrev:läskigt....Men jag tycker den är för bred för Siri (2 år) också...
men snart kommer den ju inte vara på tok för bred, lillbäbis blir ju snart stor...
Anso skrev:Klipp!Vi trivs jättebra!!! Men saknar Värmland och alla goa människor där såklart!Men jag vet inte hur....
Usch, så konstigt att det står Ulricehamn i din signatur, jag saknar er.......men hoppas att ni trivs med ert nya hem.
Nova skrev:Ähum, på bredden skulle jag inte vilja klippa.Varför inte? Är det inte viktigare att jag använder min sjal än att den ligger här oanvänd och blir såld dyrt?
Längden ok, men bredden.
Tror du inte att den blir väldigt svårsåld den dag du vill låta den gå vidare?
melon skrev:Klipp du om du inte kommer att använda den annars.Nova skrev:Ähum, på bredden skulle jag inte vilja klippa.Varför inte? Är det inte viktigare att jag använder min sjal än att den ligger här oanvänd och blir såld dyrt?
Längden ok, men bredden.
Nova skrev:Detta är just invändningen jag själv har mot att klippa i den... Men jag vill ju använda den, och just nu blir den inte använd, för att den är för bred.melon skrev:Självklart ska den användas och man klart man ska trivas med den.Nova skrev:Ähum, på bredden skulle jag inte vilja klippa.Varför inte? Är det inte viktigare att jag använder min sjal än att den ligger här oanvänd och blir såld dyrt?
Längden ok, men bredden.
Jag utgår inte från att den säljas dyrt utan bara säljas vidare.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?