Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Sia skrev: Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,
men man kanske inte har nåt val om man inte har möjlighet att frakta en så tung säck.
Förlåt men :Hahaa: Snacka om skillnad i pris :fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:
mari_tres skrev:
Sia skrev: Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,
men man kanske inte har nåt val om man inte har möjlighet att frakta en så tung säck.
Kanske vi ska köpa en säck och ha gjutardag i S-vall nåt framöver...? :wink: :Hahaa:
Vore kanske nåt, jag tänkte iallafall kika efter den där geckoformen vid tillfälle :D
Av belinda
mari_tres skrev:
Jag köpte 20 kilo för 29 spänn på Bauhaus :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
belinda skrev:
mari_tres skrev:
Men, då var det nog vanlig cement och inte flytspackel. Flytspackel har små fiber i sig som gör det armerat, vilket gör att det ska hålla bättre.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kaja skrev:
Men, då var det nog vanlig cement och inte flytspackel. Flytspackel har små fiber i sig som gör det armerat, vilket gör att det ska hålla bättre.
Men om man ska göra små saker så räcker det väl med cement? Eller är flytspackel att föredra ändå?
Av belinda
Kaja skrev:
belinda skrev:
mari_tres skrev:
Det var finbetong.

Jag har förresten aldrig förstått skillnaden på betong och cement? Det är ju inte samma men vad är det som skiljer dem åt egentligen? Nån som vet??
Användarens profilbild
Av mari_tres
belinda skrev:Det var finbetong.

Jag har förresten aldrig förstått skillnaden på betong och cement? Det är ju inte samma men vad är det som skiljer dem åt egentligen? Nån som vet??
Betong är cement med sand i... eller nåt sånt :lol: jag kan ha blandat ihop nåt också, men jag tror att det kan vara nåt sånt. Annars så skyller jag på tillfällig sinnesförvirring :hellu: :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?