Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Jag har börjat jobba idag efter ett års ledighet och detta innebär bla att jag fått ett nytt kontor, vilket jag får inreda alldeles själv.

MEN..på väggen hänger en ful anslagstavla, ni vet en sån med träram och korkplatta! Den passar liksom inte in och jag kan inte klä den i tyg då korken inte går att rubba..

Så, jag funderar på att måla korken, vad tror ni om det? Vilken färg ska man använda?
Av vickan1976
Fråga gärna i en färgaffär. Ska du måla vitt så får du måla MÅNGA gånger eftersom kork ofta släpper från sig lite färg. Mörkare färger borde gå bra. Antar att det blir bättre om du grundar med något.
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag klädde om min anslagstavla i tyg utan att ta bort ramen först. Limmade en fast typ bordsfilt på själva anslagstavlan för att den skulle bli mer jämnhög med ramens kant sen spännde jag fast tyget o nitade fast på baksidan. Eh vilken usel förklaring :oops: men jag ska till att göra en till för grabben vill ha en ny anslagstavla...
Bild
Bild
hittade bilder på den jag gjorde tidigare :)
Användarens profilbild
Av ericah
He.ma skrev:Jag klädde om min anslagstavla i tyg utan att ta bort ramen först. Limmade en fast typ bordsfilt på själva anslagstavlan för att den skulle bli mer jämnhög med ramens kant sen spännde jag fast tyget o nitade fast på baksidan. Eh vilken usel förklaring :oops: men jag ska till att göra en till för grabben vill ha en ny anslagstavla...
Bild
Bild
hittade bilder på den jag gjorde tidigare :)
Kanske kan man köpa hobbyfilt i nån fin färg och limma fast på korken, istället för att måla

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?