Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Alecsandra skrev:gnurf:Ja det behövs ju tyg som kan tvättas många gånger.
sådana ska jag sy av bomullsväv och trycka med textilfärg "vitt" "kulör" "60"
pulibus skrev:Just nu har både Panduro och Åhléns superrea på mycket tyger, men det är ju bara vävt. Jag har fyndat idag!!Bra tips!
Silverros skrev:Oh tyvärr, ska dela det med min mammaMammaTess skrev:Det är superfint, jag har redan köptÅh.. Jag behöver ju bara typ en meter egnetligen, ska sy en skötväska o behöver yttertyg tänkte jag![]()
Men nu vill jag ju inte köpa en meter för 59 kr metern när påslakanet kostade 99 .. men jag behöver ju inte hela..
du råkar inte ha en meter över som du vill sälja?
Annars kommer jag ju hitta nya saker jag behöver sy
MammaTess skrev:Mitt tips är också att köpa påslakan, mycket tyg för en billig penning!
Ellos har te x detta superfina som kan bli klänning, byxor mm:
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailP ... 0Katalogen
för ynka 99 kr!
Smultronbarn skrev:Varför denna fascination för ugglor på sjalbarn?
gnurf skrev:Vilken tur att man har olika smakSmultronbarn skrev:Varför denna fascination för ugglor på sjalbarn?jag tyckte att det var ett fult tyg
![]()
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?