Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Visst är väl de flesta plagg, även i ren bomull, sydda med syntettråd?! Finns det något fabrikat som även färgar syntettråden?

Hur kan man förresten se vilken sorts tråd man använt?
amöba skrev: Hur kan man förresten se vilken sorts tråd man använt?
Om det finns nån liten trådbit som går att pilla bort kan du kanske testa att bränna o se hur den brinner?
Vet iofs inte hur stor skillnad man ser på sytråd iom att den är så tunn, men på garn (acryl vs. ull osv) brukar det vara rätt stor skillnad iom synteten blir som smält plast, och naturmaterialet brinner som, tja naturmaterial! :D
Användarens profilbild
Av florin
Vill bara säga att det kan bli tok-snyggt med orginalfärgen på tråden! Jag färgade en POP tröja förra vveckan eftersom den hade en knasig aprikos/oranage färg. Jag slängde med den när jag färgade brunt och det blev tok-snyggt med avvikande tråd :D Mot det bruna upplever man tråden som orange så nu ska jag bara byta knappar på axeln...
Användarens profilbild
Av amöba
Joo, jag tänkte att det kunde bli snyggt med vita sömmar på en brun skjorta också, men nu har jag bestämt mig för att lämna tillbaka skjortan istället. Modellen blir ju inte annorlunda av en färgning ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?