Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Alma har stoppat in nålar i min symaskin. I det lilla, lilla hålet som blir där man sätter spolen när man ska spola på undertråden. Det skramlar om maskinen när jag lyfter den.

:gaah:

Nu måste jag lämna in den på service, för jag vågar inte starta den för att se om den funkar ändå. Risken lär väl vara överhängande att det blir nåt värre fel. Och jag som skulle behöva lag jeans, till både mig och sambon. Sedan finns det ju en massa andra, mycket roligare projekt, som muddjeans till barnen, singoallor, selar osv, men just jeanslagningen var lite halvakut.

:gaah: igen.
Användarens profilbild
Av solängel
Ja, det är tur att hon är så söt...

Men, det skulle vara otroligt skönt att ha ett hus, för då ska jag få ett eget hobbyrum, och kan stänga dörren om maskinen. :tumup:
Användarens profilbild
Av solängel
800:- spänn fattigare, men nu är maskinen hemma igen. Och aldrig igen utan huv, det säger jag bara!

13 knappnålar, en symaskinsnål, en spik och lite glittertråd fanns det i magen på min symaskin. :shock: :lol: och :roll:
Användarens profilbild
Av telistant
solängel skrev:800:- spänn fattigare, men nu är maskinen hemma igen. Och aldrig igen utan huv, det säger jag bara!

13 knappnålar, en symaskinsnål, en spik och lite glittertråd fanns det i magen på min symaskin. :shock: :lol: och :roll:
se di barna :roll: :fnissa: :wink:
Användarens profilbild
Av solängel
Ja, hon är snabbare än Bolt och bättre på att klättra än Clumska (eller hur hon nu stavar). Som tur är är hon sötare än det mesta, så det är ingen risk att hon hamnar i snickarboa. Inte än iaf... :lol:
Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:800:- spänn fattigare, men nu är maskinen hemma igen. Och aldrig igen utan huv, det säger jag bara!

Dom pengarna kunde du ju haft roligare med!
Användarens profilbild
Av solängel
ellla skrev:

Dom pengarna kunde du ju haft roligare med!
Eller hur!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?