Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag håller på att pimpa vårt nya vagn & tänkte sy nya överdrag till dynorna i barndelen för de är inte så fina. Så tänkte jag vara smart sy dem i PUltyg, då spelar det mindre roll om de råkar spilla eller så.
Jag tänkte sy alà dra-på-lakan, dvs med resår runt om & så det blir öppet på undersidan. Men så funderar jag, tror ni jag behöver sy hörn eller funkar det att bara sy resår runt en rektangel i passande storlek & sen dra på?

Sen funderar jag på PUltyg, skulle det funka som madrass-skydd? I husvagnen blir det ju automatiskt så i & med att man sover på dynorna. Men är det nån som provat att sy madrass-skydd av PUltyg?
Nu har jag provsovit på PUltyg tillsammans med lilla fröken-fräken i några dagar. Det funkar toppenbra så nu ska jag bara sy på något på den laminerade sidan så det ligger kvar lite bättre under lakanet.

Jag har beställt PUltyg till barnens husvagnsdel, men velar om jag kke ska klä om rundgruppen oxå :hmm:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?