Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är helt novis på sjal-området, men eftersom min 7-månadersbebis gärna vill bli buren och närmar sig 10-kg-strecket med stormsteg, kände jag att det var dags att se sig om efter alternativ till Babybjörnen som jag inte gillar alls! Och efter lite kikande på olika sidor blev igår min Mei Tai färdig! Idag testad och godkänd av sonen också :wink: .

Bild

Bild

Vad tycks? Har inte helt fått till snitsen med knytningen, men övning ger väl färdighet hoppas jag! :D
Senast redigerad av Kallesmamma den ons sep 05, 2007 16:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Maerion
Du trycker på img-knappen så att du får en sådan här tagg (utan mellanrum) = [img ] sedan klistrar på in länken till din bild. Du måste alltså ha bilden upplagd någon annanstans först, tex på www.pixbox.se eller liknande. Sedan trycker du på img-knappen igen och får en sådan här tagg (utan mellanslag) = [ /img]
Klart! Förstod du? :hellu: :lol:

Välkommen hit förresten, hoppas att du kommer att trivas! :hello:
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Hittade hur jag skulle göra! Tack ändå! :D
Av eamane
Ser ju jättebra ut!
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Tack!! :D Nu är jag redan sugen på att sy fler, med andra tyger och mönster... Får väl se om jag hittar nåt kul tyg så får jag knåpa ihop en till.
Användarens profilbild
Av Bina
:tumup: Kanon!
Användarens profilbild
Av Nova
Jättefin! :D
Som första försök, inte dåligt alls. :tumup:

Tyget i axelbanden är ganska så tunt?
Personligen tycker jag att ett lite kraftigare tyg ger bättre avlastning.
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Tyget i axelbandet är Ikeas Lenda som jag läste att många här använt... Nästa Mei Tai jag syr kommer jag nog att använda lite tjockare tyg (och framförallt ett mörkare, tror det blir snyggare).
Har inte hunnit bära sonen några längre stunder än, men än så länge är vi mycket nöjda! :heart:
Användarens profilbild
Av Droppen
Snygg! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Snygg!

Och vad skönt för er båda att ha hittat ett sätt att kunna fortsätta bära och vara nära!
Användarens profilbild
Av Fina
Jättefin!! :D
Användarens profilbild
Av Elsa
Den var snygg! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?