Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Sydde ett par manschesterbyxor till mig för ett tag sen, inte mindre än 7!!! :whut: nålar rök då hällorna skulle på plats, skinnnål, trikånål, jeansnål allt tills jag inte hade fler nålar kvar.
Igår... skulle sy kantband på en tröja, trikåtvillingnål.... 2 nålar syddes av så tröjan kunde inte bli klar. (då jag skulle backa pajjade dom)
Igår... sydde docksele... 2 vanliga nålar... så nu är alla nålar slut igen! dags för storbeställning kanske :roll:
Användarens profilbild
Av glis
OJ! Jag rekommenderar Bibbi, hon har lite rabatt när man beställer fem paket nålar av samma typ (trikå/vanliga) och man får blanda grovlekar. Himla skönt att ha ett lager. Jag köpte fyra tvillingnålar när jag bytte symaskin, det rök en första gången jag försökte mig på att kanta... Lurigt var det, men nu tror jag att jag har fått in tekniken.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Det är "vanliga" maskinen som snor mina nålar... ibland liksom blir trådspönningen jättehård, men i tror det var lite mycket lager tyg i hällorna till byxorna. de andra vet jag inte, tvillingnålen?? är det dumt att backa med en sådan?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?