Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Var hittar jag det? Sulkyn har spruckit i sömmen & jag måste laga den innan semestern. Klädseln går inte att ta av så jag får sy för hand & då borde björntråd vara lämpligt, men jag hittar inte min rulle :hmm: Eller det kke finns någon här som har & kan avvara ett par meter?
Användarens profilbild
Av carro83
stoff och stil hade sist jag va där...köpte både svart och vit!
Annars borde en sybehörsaffär ha tycker jag!
Av Enid
Vad är det för material i tyget? Björntråd är ju bomullstråd så även om det är en förbaskat stark tråd så nöts den snabbt av syntetmaterial. Det är därför den är så svår att få tag på nu för tiden. Extra tjock nylontråd skulle jag rekomendera, Gütterman har bla.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Vinterhumlan skrev:Vill du ha något som håller riktigt bra hade jag tagit tandtråd...
Tandtråd tipsar dom om att man ska laga skinnsoffor med!
Av Smultronbarn
Jennelii skrev:
Vinterhumlan skrev:Vill du ha något som håller riktigt bra hade jag tagit tandtråd...
Tandtråd tipsar dom om att man ska laga skinnsoffor med!
Och även bra till när man syr fast kroppsdelar på hemmapysslade teddybjörnar. Originalet är senor, men tandtråd är mycket mer lättarbetat. Tycker den är lite svår att knyta bara.

Hur är kapptråd? Är den stark nog? Eller är jag helt ute å cycklar? Heter det knapptråd... :hmm:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?