[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7996480
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Svarta pärlor - hjälp! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Indah
Jag har ingen aning om vad som anses dyrt eller billigt men har inte Panduro massa pärlor och sådant?
Användarens profilbild
Av solängel
Och om du kan tänka dig att blanda material, så går det kanske att komma ner lite i pris. Om du tar en bas av rocaille-pärlor i storpack och så lite andra i olika former?
Användarens profilbild
Av solängel
Boadicea skrev:Tack för tips, solängel! Jo, jag har tänkt blanda. Har små svarta rocailler, gäller bara att hitta resten. :tumup: Mkt fint på Pärldesign!
De är jättesnabba också! Enda nackdelen är väl att minsta ordervärde är 250:- om jag minns rätt, men ska man göra mycket går det rätt snabbt... en liten påse såna, en liten sån...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?