Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Idag var jag på biblioteket och de hade en hylla med utrensade böcker som de sålde, två för 10 pence, alltså ca 1 krona för två böcker. Jag tittade och hittade en bok om virkning som hette "Good Housekeeping Crochet" och den innehåller massor av beskrivningar av olika slags maskor och olika typer av rutor typ mormorsrutor. :vågen: Men nu är frågan vad det ska bli av alla de där maskorna. En filt, men mer då? Hjälp mig med förslag, tack. Det fanns visserligen förslag på vad man kunde använda dem till vid varje beskrivning, men "golftröja" är inte riktigt min grej. :roll:

Köpte en barnbok om en bäver som bakade en födelsedagskaka också, det var ganska svårt att hitta en andra bok som jag ville ha, bland titlar som "101 Handy Hints to a Happy Hysterectomy"
Användarens profilbild
Av brisea
Axels mamma skrev:Kanske kan göra en kasse av rutorna. Beroende på garnets tjocklek kan det kanske bli pennskrin.
Ja, något slags väska eller påse är en bra idé. :tumup:
Användarens profilbild
Av brisea
mymlan skrev:
Sia skrev:En bäver som bakar? det måste vara Castor?
http://www.bokus.com/bok/9780753459133/ ... the-baker/
Jag gillar Castor, men jag tror att W tycker att han är tråkig.... :?
Jag tänkte också på Castor.
haha, ja jag insåg faktiskt när jag kom hem med boken att jag råkat köpa en svensk barnbok översatt till engelska. Visst var det Castor, och A blev jätteglad och ville testa att baka kakan i boken med en gång.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?