Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag har en Amazonas (?) som inte används. Har svårt för att tänka mig att den dessutom kommer användas när jag fått hem min Neobulle :loving:
Hursomhelst. Jag funderade på att färga den (den är alltså naturvit nu) och sy en MT av den. Kanske hybrid, men jag har inte bestämt mig än. Dock med utbredbara axelband.

Mina frågor är; är det svårare att sy av en sjal än av ett tyg? Något annat att tänka på?
Ska man batik-färga den eller färga den i en och samma färg?
Färga den när man sytt den?
Så den passar nyfödd eller stora tjejen? Fast... den får nog passa stora tjejen :)
Ja, många frågor :) Så hjälp mig :D
Av sjaltokan
Nej det är inte svårare än att sy av tyg, jag nyttjade den redan fållade kanten på sjalen till axel
banden, så behöver du bara fålla ena sidan.

Låter snyggt med batik, beror ju på hur "smått" du gör det om det blir snyggast att färga innan eller efter.
Annars färga innan det är nog lättare att få ett jämt och bra resultat när den är sjal än MT, tänk bara på att det inte är säkert att tråden färgas.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Tack för svar! :)

Hmm, tjaa, så långt hade jag nog inte hunnit fundera som på hur smått jag tänkt batika. :hmm:
Får fnula på det en stund. Tänkte hålla den ganska ljus ändå, så man inte tänker på sömmarna så mycket :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?