Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Bild

Hanna hade en florinblus förra året, och så sydde jag en till av ett gammalt påslakan. Bra heltäckande men svala kläder när det är varmt :D I år blir det djungel och pirater, och förmodligen några fler så småningom :roll:
Av liten06
Jättefina! Såna har jag också tänkt sy, men det blir bara fel :?
Är det bara ett fram- och ett bakstycke? Det verkar ju sympatiskt i så fall...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Härligt somrigt! :vågen:

(har funderat på att sy jag också, men med tanke på att lillebror fortfarande har fleecekofta under jackan så känns det varken särskilt akut eller aktuellt, tyvärr... :| )
Användarens profilbild
Av tweed
liten06 skrev:Jättefina! Såna har jag också tänkt sy, men det blir bara fel :?
Är det bara ett fram- och ett bakstycke? Det verkar ju sympatiskt i så fall...
Nja, det är en ärmbit också, helt kvadratisk, fram/bakstycket är liksom format som en t-shirt och sen sitter resten av ärmarna påsydda en bit ut, så att säga :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Åh, ja, de var fina! :vågen: Precis sådana borde jag sy! ;-) :tumup:

Hur stora måste man ha dem? Alltså hur vida för att det ska funka? Vilken storlek har du sytt och ungefär hur breda och långa är de, har du lust att mäta? Pliiiis...
Användarens profilbild
Av tweed
KajsaW skrev:Åh, ja, de var fina! :vågen: Precis sådana borde jag sy! ;-) :tumup:

Hur stora måste man ha dem? Alltså hur vida för att det ska funka? Vilken storlek har du sytt och ungefär hur breda och långa är de, har du lust att mäta? Pliiiis...
Tack!
Min unge har väl ungefär 92/98, jag tog mönstret till 1 år i boken, det var lagom brett, men lite för kort i både ärmar och kropp så jag fick förlänga lite. 36 cm bred rakt övermagen, under ärmarna, 37cm lång från axeln och ner.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?