Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Nån med braiga dräktförslag.

Förra året var jag vampyr och hade redan bestämmt mig för en mumieklänning till iår. Men Nu är det så att förra året vanns kostymtävlingen av just en mumie känns ju inte så roligt att vara klädd som det i år.. Eller ska jag skita i det och ändå köra på min i huvudet färdiga kortkorta-mumieklänning med bandagetights under. Och vad klär man ut sin måttligt roade sambo till?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har inga tips, men vad god tid du är ute i *impad*
Användarens profilbild
Av linafelicia
En av mina bästa kostymer gjorde jag för många år sedan genom att köpa ett leksakssvärd i plast som jag sågade mitt itu och fäste på två plattor. Sen satte jag fast snören i plattorna så att jag kunde knyta dom runt kroppen, så att det såg ut som jag var spetsad av ett svärd.
På den delen som satt framtill satte jag fast tarmar som vällde ut, klippte hål i klänningen och målade rött runt så att det såg lagom blodigt ut.
Tarmarna gjorde jag av rosa strumpbyxor som jag sydde till korvar, stoppade lite ojämnt med vadd och sen tror jag att jag sydde ihop tarmarna lite här och där för hand så att dom blev mer korviga och inte så raka.
Givetvis målade jag lite blod som rann ur mungipan med röd läppstiftpenna och hade vitt puder i ansiktet för att se lite lagom blek ut. :twisted:
Nu är det många år sedan jag var på en halloweenmaskerad men jag brukar liksom du vara ute i mycket god tid och älskar att gå på maskerad :lol:
Användarens profilbild
Av linafelicia
funshine skrev:Nån med braiga dräktförslag.

Och vad klär man ut sin måttligt roade sambo till?
Oj glömde sambon...
Måste det vara något läskigt? Annars är karlson på taket enkelt att göra och väldigt komiskt. Blå snickarbyxor, rutig skjorta och en kudde under så att han får stor mage. Liten propeller i ryggen.

Jag tycker att det är roligt om man hör ihop som par. Ett år gick jag och min man som munk och nunna. En svart klänning med långa ärmar och ett dok till mig. En brun klänning till min man med rep i midjan och sen lyckades jag faktiskt övertala min man att raka en sån där kal fläck på huvudet också (jag fattar inte hur det gick till för han brukar vara motvillig till att överhuvudtaget klä ut sig) :roll:
Användarens profilbild
Av bani
Jag tycker man ska ta oläskiga dräkter. Återerövra Halloween som skojfest! :this:

Gillar munk och nunna-förslaget! :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?