Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
solängel skrev:Idag fick jag mitt paket från smultronbarn med en massa grejer!

Klistermärkena la barnen beslag på direkt! Och jag är lite avis på dina fina stansar, stjärnorna och blommorna var bara :love:

Den gröna färgen, vad är det för färg?
Vad roligt att du gillade det! :D Först när jag köpte stansarna undrade jag lite vad jag skulle ha dem till men nu har jag fått kläm på det och ångrar inte köpet alls.

Den gröna färegn är....vänta vad kallas den... liner nånting... :hmm: Ska kolla det!

Edit: Den turkosgröna färgen kallas 3D-liner och kan användas för att göra typ upphöjda mönster med. Beter sig som ett tjockt lim eller en akrylfärg som torkat lite tycker jag. Jag har mest använt mer genomskinliga med glitter i (typ glitterlim-liknande), men om man vill kan man ju strö glitter på linern i efterhand. :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Tass märker, det här vill jag ju vara med på, jag har ju en massa saker som är fina, men inte sjutton kommer jag mig för att använda dem eller oxå har jag använt hälften av förpackningen och tröttnat på restän... En ny bytes om gång! :D
Av Smultronbarn
Snurrfian skrev: En ny bytes om gång! :D
:iagree: Det här gav mersmak!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?