- ons maj 19, 2010 17:07
Först när jag köpte stansarna undrade jag lite vad jag skulle ha dem till men nu har jag fått kläm på det och ångrar inte köpet alls.
Den gröna färegn är....vänta vad kallas den... liner nånting...
Ska kolla det!
Edit: Den turkosgröna färgen kallas 3D-liner och kan användas för att göra typ upphöjda mönster med. Beter sig som ett tjockt lim eller en akrylfärg som torkat lite tycker jag. Jag har mest använt mer genomskinliga med glitter i (typ glitterlim-liknande), men om man vill kan man ju strö glitter på linern i efterhand.
solängel skrev:Idag fick jag mitt paket från smultronbarn med en massa grejer!Vad roligt att du gillade det!
Klistermärkena la barnen beslag på direkt! Och jag är lite avis på dina fina stansar, stjärnorna och blommorna var bara![]()
Den gröna färgen, vad är det för färg?

Den gröna färegn är....vänta vad kallas den... liner nånting...

Edit: Den turkosgröna färgen kallas 3D-liner och kan användas för att göra typ upphöjda mönster med. Beter sig som ett tjockt lim eller en akrylfärg som torkat lite tycker jag. Jag har mest använt mer genomskinliga med glitter i (typ glitterlim-liknande), men om man vill kan man ju strö glitter på linern i efterhand.

Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.