Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Jag var ju med i ett julklappsbyte här för ett tag sen, men det var väl december 2008 tror jag...eller? Och om jag minns rätt kom min julklapp från Exiteme (stavning?). Där låg bl.a. en helt underbar skrubbtvål som blev min storfavorit! Så jag skulle väldigt gärna vilja ha receptet. Hur gör man såna? Det var havre i.
Användarens profilbild
Av Annika E
exiteme skrev:Det var nog persikokärnor eller lavendel i den. Eller/och fågelsand. :roll:

Man smälter tvålen, blandar i vad man vill ha och sedan låter stelna. Sanden sjunker och lavendeln flyter upp. Superkul att göra!
(Nu blev jag sugen på att pyssla...)
Lavendel var det nog då! :) Tack för svar! Jag måste bara göra en bunt såna, den var superskön! :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Linaao skrev:Åhhh, kan inte nån förklara. Vadå smälter tvålen? tvålmassa?, vanlig tvål?, vattenbad? Vill också göra!
Jag undrar också: Måste man ha tvålmassa eller kan man smälta ner en befintlig tvål från affären? Jag som är lite känslig skulle vilja använda en tvål jag vet att jag tål. Går det?
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har ingen aning om man kan smälta tvål från affären, men det borde väl funka tycker jag. På Panduro har de iofs flera olika sorters tvålmassa, även olivtvål och sheasmörtvål.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?