Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har dem i en byrå, inte vidare lättletat. Och så har de liksom vuxit vidare i en papplåda som står ovanpå byrån... ännu värre!
Användarens profilbild
Av erisara
Staplade i underdelen av syskåpet (har en gammal IKEA hemarbetsplats (modellen heter Johan) hemma som syskåp) samt i en gigantisk plastback i förrådet (plus lite på översta hyllan i tvättstugan). Tanken är att tyger jag planerar att använda först (typ barntyger just nu) ligger i syskåpet och att de två andra ställena är långtidsförvaring. PÅ sikt vill jag få ner det till att bli bara skåpet + plastbacken.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har en garderob med trådkorgar från Ikea. I den har jag mina fina tyger. Sen har jag rensat och sorterat så att jag har en banankartong med mudd, en med stora tygstycken som jag inte kommer dela i första hand utan ha till gardiner/draperier etc, en med ulltyger etc. Vart dessa kartonger ska förvaras är dock ett dilemma Just nu står de staplade bredvid tyggarderoben men det är inte optimalt eftersom barnen anser att de är ett hopptorn :lol:
Av Enid
Umma skrev:jag använder Hammarplastlådor, de är bra tycker jag, stapelbara också, inte så snygga tyvärr :wink:
:iagree: så har jag också förvarat mina tyger i åratal och de har tack vare det klarat sig från pälsängerangrepp (vi fick in dom i klädgarderoberna men tyger och garner klarade sig :vågen: ) och så var det väldigt praktiskt att kunna ta ut "trikålådan" eller "jeanslådan" eller "festlådan" bara. Lådorna stod staplade i överskåpen i de väggfasta garderoberna. Jag hade en verktygslåda från Hammarplast också som jag förvarade saxar, pennor, små linjaler, måttband mm i :tumup: .

Nu ligger de i öppna bokhyllor i syrummet, det känns lite osäkert med tanke på ohyra men bättre här i huset än i lägenheten där vi hela tiden fick tillbaka de förbaskade pälsängrarna när grannarna inte ville sanera :evil: .
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag har mina i en garderob med trådbackar i.
Men jag tror nog jag ska göra om det och lägga dom i sånadär plastlådor man kan ha under sängen.
Vi behöver utrymmet i garderoben och jag syr inte så ofta just nu så jag tror det är smartast.
Och att jag inte har kommit på det förrän nu när jag såg tråden är ju lite pinsamt. ;)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Orkar inte ta en ny bild på hur det faktiskt ser ut, men jag har tyger nu i detta skåp. Bra översikt men eftersom det inte finns hyllplan i skåpen så är det lite meck när man ska ta ut tyg från mitten...

Bild
Användarens profilbild
Av McMorrigan
På lagerhyllor.... 8)
Småbitar av tex mudd ligger i lådor och småbitar av quilttyger ligger också i lådor precis som fodertyg. Fodertyg är så halt så det funkar liksom inte att ha på öppna hyllor.
Möbeltyg och en del stora bitar (minst 5 m) av bomullstyg ligger i kartong under sybordet.
En del finns också kvar på rullar..... :lol:
Jag köpte plastlådor med lock på Clas Ohlsson häromdagen (Hammarplast? Kanske.) Man ser vad som finns i tygerna eftersom de är genomskinliga (nästan), de är lätta att sortera i och att stapla. Tygerna blir inte dammiga och de samlar inte damm heller. Jag är nöjd!
Användarens profilbild
Av Matildamamma
I en flyttkartong på vinden. Jag går upp dit om jag får lust att sy och rotar fram något bra :D
Användarens profilbild
Av äpple
Genomskinliga hammarplast-lådor här också. Lapptäckstygerna i 15l lådor och trikå i 50l-lådor. Flannel och fleece i en smal garderob, div andra tyger i ett överskåp, en kista, en tvättkorg, två vakuumpåsar med främst trikåtyger och så fortsätter det... Börjar vara en del tyg hos mig nu :wink:
Jag skulle gärna ha allt i plastlådor, men så många lådor ska jag inte ha :) (och dyrt blir det).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?