Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Marine78 skrev:
Jason skrev:Och vilken ska man sy vad i då? Eller är det en smaksak?
Där finns det nog lika många svar som människor *ler*. Jag personligen föredrar singeljersey med lite lycra i eftersom det blir kläder som håller form och färg i en hel evighet framåt, ungefär *ler*. Men många föredrar interlock då den är lite stadigare och kanske enklare att sy i om man är "nybörjare". Jag har sytt ett tag och tycker inte att det är några problem att hantera tyger som "krullar sig i kanterna" vilket singeljersey gärna gör. JNYdesigns singeljersey upplever jag som mellantjocka och lite stadigare i utförandet, likaså tyger från Jofotex. Stoff & Stil är för mig billigt, men inte med lika hög kvalitet som tidigare nämnda och jag upplever deras singeljerseys som mer svårhanterliga och "sladdriga".
här tror jag du har hôvvet på spiken!
Kvalitén spelar stor roll - tjockleken spelar roll när det gäller hur "svår" singeln är - verkligen!
Linaao skrev:Vad skönt det är att det finns så många kloka här och så många bra svar. Sparar tråden tills den dagen jag ska köpa tyger och sy. Tack!
:iagree: :tumup: :vågen:
Panakeia skrev:
Marine78 skrev:
Jason skrev:Och vilken ska man sy vad i då? Eller är det en smaksak?
Där finns det nog lika många svar som människor *ler*. Jag personligen föredrar singeljersey med lite lycra i eftersom det blir kläder som håller form och färg i en hel evighet framåt, ungefär *ler*. Men många föredrar interlock då den är lite stadigare och kanske enklare att sy i om man är "nybörjare". Jag har sytt ett tag och tycker inte att det är några problem att hantera tyger som "krullar sig i kanterna" vilket singeljersey gärna gör. JNYdesigns singeljersey upplever jag som mellantjocka och lite stadigare i utförandet, likaså tyger från Jofotex. Stoff & Stil är för mig billigt, men inte med lika hög kvalitet som tidigare nämnda och jag upplever deras singeljerseys som mer svårhanterliga och "sladdriga".
här tror jag du har hôvvet på spiken!
Kvalitén spelar stor roll - tjockleken spelar roll när det gäller hur "svår" singeln är - verkligen!
Tack!
Kalas med mer info om de olika tygerna!!!

Här går det lite trögt med tillverkningen av kläder. Har en halv tunika klar och sydde mjukisbyxor till tvååringen som blev bra förutom att de var jätte pösiga just vid grenen... Ja ja får väl prova igen. Känns bara trist att göra av med massor av tyg på att pröva sig fram till bästa passform. Lite ont om tid har man tyvärr också med två små kottar. Fast det är ju nu set är så himla kul att sy till dem. Får stanna uppe på nätterna och sy!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?