Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Nu är vi i slutskedet av vår hemmabyggda/hemmadesignade lekstuga. Utanpå är stugan faluröd med vita knutar, inne har stugan vårgrön panel 60 cm hög och sen vita väggar och tak. gardiner är färdigsydda och är vårgröna med små vita prickar på. Har oxå sytt sängkläder i samma tyg till en docksäng. Det finns en röd spis och tanken är att jag ska bygga en diskbänk att sätta bredvid men sen är idéerna slut.... en hylla över diskbänk/spis är nog inte fel..
Funderar på ett nytt barnbord/möblemang de har på ikea i plåt...ser lite gammaldags ut! Finns även i ljusgrönt. Någon som har ett sådant?

Bild
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Katharina skrev:FINT :love: :love: :love:

Trasmattor på golvet tänker jag :-)
:iagree:

Och kanske ngn form av hatthylla eller krokar så att man kan hänga upp kläder/saker! :D
Kankse även en spegel intill för att förstärka hallkänslan?
Användarens profilbild
Av lotti
sirisirius skrev:en postlåda måste dem ha! :) Bild
En vit postlåda får vår blivande fyraåring i födelsedagspresent!! :D
Användarens profilbild
Av lotti
CrazyMagpie skrev:
Katharina skrev:FINT :love: :love: :love:

Trasmattor på golvet tänker jag :-)
:iagree:

Och kanske ngn form av hatthylla eller krokar så att man kan hänga upp kläder/saker! :D
Kankse även en spegel intill för att förstärka hallkänslan?
Trasmatta är inköpt! :D Hatthylla :notes:
Av Katharina
Jag frågade Leo vad man behöver i en lekstuga och han hävdar bestämt att man behöver en riktig elefant :tumup:
Användarens profilbild
Av lotti
Katharina skrev:Jag frågade Leo vad man behöver i en lekstuga och han hävdar bestämt att man behöver en riktig elefant :tumup:
Aha, riktig elefant! :notes: :siishah: :Hahaa:
Av leonie
Blommor i fönstren och en liten vattenkanna? Eller i alla fall blomkrukor utanför knuten. Pelargoner! :love:
Av vickan1976
Vi har några tavlor, en svart smideskrona i taket till dekoration, ovanför leksaksspisen sitter en hylla med knoppar som kopparna hänger på. Porslin finns billigt på second hand. Krokar på väggen till grytlappar mm. En skål till besticken. Gardiner trär jag på en rundstav som sedan träs i sådana där krokar som man skruvar in i väggen. Hylla till några böcker, virkade bakelser mm.

Jag fixar i ordning så ofta i lekstugan, men de stökar ner och tar in jord och sand, så nu har jag gett upp. Men kul är det!

Jag hittade massor hemma. Du har nog en hel del i gömmorna!?

Visa bild sedan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?