Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Har sett att det finns en del färgningskunniga här inne.
Jag undrar om man kan färga fleece? Kanske t.o.m avfärga för att sedan färga om?

Har köpt en bärväst i fleece som verkar bli jättemysig nu i höst men jag kommer inte riktigt överrens med den vinröda färgen. Skulle hellst vilja ha den riktigt röd eller svart.
Användarens profilbild
Av Fryle
Det är ju ett syntetmaterial, så jag tror inte det går med vanlig färg. Kanske det finns specialfärg för sådant?
Av corona
Länk: http://www.alfort.se/templates/AC_commo ... spx?id=898

Klistrar in från länken:

Polyester, polyamid, akryl, fleece, acetat och andra syntetmaterial kan inte färgas. Observera att sömmar av syntettråd kommer att behålla sin ursprungsfärg.

Men som Fryle skrev, kanske finns det specialfärger?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Då får den nog fortsätta att vara vinröd. Den är väldigt skön i alla fall så jag kanske lär mig att gilla färgen. får köpa mig nått snyggt att ha under :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Det finns två varianter på färg. Den ena tar bomull och den andra tar vissa syntetfibrer, men så är det några som inte något biter på alls... Dessutom tillkommer problemet att man färgar i 60 grader, vilket gör att det är många plagg som inte kan färgas, eftersom de inte tål 60 grader...

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?