Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

På torsdag fyller liten böna år och pappa har snickrat en docksäng och på min lott faller då att sy några sängkläder till den. Som vanligt har jag lite ont om tid...
Jag är ingen stjärna på att sy men behärskar iallafall raksöm och sicksacksöm på min maskin. Jag skulle behöva lite tips och inspiration innan jag sätter igång. Visa gärna bilder på fina sängkläder ni har köpt/fått/gjort!
:help:
Inga sänkläder kanske, men väl ett mycket snabbpysslat presenttips - matchande fleecefiltar till barnet och dockan/nallen! :tumup:

Fleecen behöver inte fållas om man inte vill, så det är bara att klippa till två bitar i lämpliga storlekar.

Vill man vara avancerad går det självklart att sy i dubbelt tyg, sätta på kantband eller vad man nu vill... :wink:
Ja för all del, det behöver ju inte vara sängkläder i meningen påslakan, örngott och hela baletten. Men vad behöver man? Kudde, täcke/filt och något madrass-aktigt att ha i botten kanske.

Hur löser man madrass-frågan smidigt?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?