Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av joannaoj
Jag har lite mycket brunt hemma nu. Går det att färga över mörka färger, eller åtminstone ge dem en ton av något annat? Vad föreslår ni på en chokladbrun babydesign eco-wrap (vävd, enfärgad långsjal)? Kan den bli röd(aktig)? Eller guld? Orange? Mörk terracotta åtminstone? Jag har aldrig färgat nånting över huvudtaget - inte ens tittat på färgningsgrejor...
Användarens profilbild
Av LillaMy23
hur kan man få sjalen snyggt batik färgat??
vill ha en blå färg vilken nyans vet jag inte än... eller hur kan jag färga sjalen två färgaT?

ska jag tvätta sjalen innan jag färgar?det är en helt ny..
Användarens profilbild
Av LillaMy23
nu känner jag mig otroligt trög :oops:

hur fick du sjalen att stanna som ett dragspel? sen tog du upp den och doppade andra sidan? du tog halva sjalen 30min? å sen andra halvan 5min? eller är jag helt ute och cyklar? :oops:
Användarens profilbild
Av Hallon
LillaMy23 skrev:nu känner jag mig otroligt trög :oops:

hur fick du sjalen att stanna som ett dragspel? sen tog du upp den och doppade andra sidan? du tog halva sjalen 30min? å sen andra halvan 5min? eller är jag helt ute och cyklar? :oops:
Nej, jag vek ihop den på längden som ett dragspel så att paketet blev 70cm x20cm. Så doppade jag ner ca 10cm av kortsidan på "dragspelet" i färgbyttan och hängde resten över kanten i 5min. Sedan ytterligare 10cm i ytterligare 5min och så vidare, tills hela paketet låg i byttan. Då försökte jag trassla ut det så att det säkert skulle komma färg på hela och så fick det ligga i 5min till. Det blev inte helt jämt, utan är lite svaga ränder där vikningarna var, men helt OK för mig.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?