Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
I morse tog jag fram min älskade vita klänning i krossad sammet (Jysk) och det första som händer är att dottern (1.5) kommer fram: fiiin! nenni!! (klänning) Och eftersom jag har gott om resttyg sen jag gjorde klänningen så tänkte jag att då ska jag göra en åt henne med eftersom hon gillar den så mycket. Min klänning är ett modifierat mönster på medeltidsklänning med klockärm (utan ärm, nerkortad till tunikalängd och ändrad halslinning) Men det är nog ungefär så mycket jag klarar av att modifiera ett mönster. Jag tror absolut inte på min förmåga att minska ner det mönster som jag använt.

Idag har jag försökt hitta nått mönster på barnklänningar på nätet men jag hittar verkligen ingenting. Så jag hade behövt lite hjälp med att hitta ett bra mönster. Klänningen ska sys i ca storlek 92
Användarens profilbild
Av linafelicia
Ett enkelt klänningsmönster kan du göra själv. Ta en t-shirt som passar henne och rita av. Lägg den platt ovanpå ett mönsterpapper och rita efter konturerna sen kan du bara förlänga och ev göra lite vidare genom att lägga till lite i sidorna. Vik mönstret på mitten och jämför sidorna. Om dom blivit väldigt olika, välj den som ser bäst ut och använd den. Ringa ur halsen lite mer fram än bak.
Här är en youtubevideo på hur dom ritar av ett par byxor, gör likadant fast med en tröja.
http://www.youtube.com/user/ThreadBange ... BB1B75EB97
Annars gillar jag boken med barnkläder 0-3 år av Hanne Meedom. Borde finnas på biblioteket.
Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?