Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Tycker att påsen som kom med min diva-cup är både tråkig och mindre bra. Finns det bättre lösningar? Någon som sytt kanske? Eller bara funderat?
Användarens profilbild
Av millla
Tänk dock på att den inte ska ligga i något som är för tätt. Helst ska man ju förvara den så luftigt som möjligt och då låter inte vaxduk så lämpligt. Den lilla tunna tygpåsen som jag fick min LadyCup är bra tycker jag.
Användarens profilbild
Av Jemmah
millla skrev:Tänk dock på att den inte ska ligga i något som är för tätt. Helst ska man ju förvara den så luftigt som möjligt och då låter inte vaxduk så lämpligt. Den lilla tunna tygpåsen som jag fick min LadyCup är bra tycker jag.
Jo, jag vet att den ska ligga luftigt. Påsen som kom med diva-koppen går inte att stänga så bra, och det tycker jag är tråkigt när den ibland bör hänga med i handväskan som kan innehålla halstabletter, sand, you name it :oops:

Jag hade funderat på antingen om man kan sy en aningen större påse med dragsko eller något kuvertliknande med tryckknapp :think:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har också funderat på detta efter att ha rensat min diva från hö, tuggummin och annat jox. Jag har dock mest tänkt på ett virkat för att lättare få till en passande form.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har inte ens någon, men jag tycker att det låter som om tetra-nesessärerna skulle passa perfekt! De är kul att sy men lite svåra att använda om man inte har napp-barn. Kanske är ett skäl att börja med menskopp?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?