Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Jag har funderat på att införskaffa något mer avancerat än min gamla husqvarna från typ 84!
Vad rekommenderas och lite priser hade varit välkommet!
Kan tom tänka mig att köpa begagnat...(plånboken är inte så stor=()
Senast redigerad av carro83 den tis feb 16, 2010 13:20, redigerad totalt 1 gånger.
Av Marine78
Jag älskar min PFAFF hobbylock 4842. Den funkar i alla väder, jag kan inte säga att jag haft några speciella problem med den. Och har det uppstått strul har den varit väldigt simpel att felsöka, och oftast beror det då på handhavandefel. Rekommenderas varmt. Jag vill minnas att den kostade mig ca 6000 kr, men det går säkert att få tag på beggade för halva den summan.
carro83 skrev:Jag har funderat på att införskaffa något mer avancerat än min gamla husqvarna från typ 84!
Användarens profilbild
Av carro83
Marine78 skrev:Jag älskar min PFAFF hobbylock 4842. Den funkar i alla väder, jag kan inte säga att jag haft några speciella problem med den. Och har det uppstått strul har den varit väldigt simpel att felsöka, och oftast beror det då på handhavandefel. Rekommenderas varmt. Jag vill minnas att den kostade mig ca 6000 kr, men det går säkert att få tag på beggade för halva den summan.
carro83 skrev:Jag har funderat på att införskaffa något mer avancerat än min gamla husqvarna från typ 84!
:tumup: tack :notes:
Användarens profilbild
Av carro83
Varför ska det finna så många att välja på!?!?
Overlock...coverlock...hobbylock...huskylock...jag blir ju helt :whut:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?