Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Förlåt för det stora bildet, men det enda jag kunne hitta på nät.
Är det någon som känner till om den här overlocken är bra? Jag var på min symaskinaffär i går, och då hadde hon såklart en nyservad sån för salu... Hon skulle ha 2000 för den och då ingick 3 uppsättningar med tråd. Är det bra pris, och är det en bra och enkel maskin? Det var differential... på den, och gick att vika upp översta kniven om man ville.
Och om man bytte ut styngplåten så kunde man få till at sy rullfåll också om man ville.
Den är ca 10-12 år gammal sa hon.

Å jag är så sugen på en overlock, men har ju inge hum om prisar o så. :oops:

TIPS någon?? :D
Senast redigerad av lenaj den ons nov 29, 2006 07:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tina2
www.sysidan.se

Hmm... Jag har en Huskylock 905 som jag är kääääär i, kommer aldrig att lämna den!.. :lol: :wink:

Nåja, Vet tyvärr ingenting om "din", men jag kan tänka mig att du får en del svar på den där sajten, det fick jag!
Det jag vet är att min kostade 3000:- efter att ha använts till ett examensarbete, och nyköpt ett år tidigare.
2000:- låter, dyrt... Men å andra sidan var nog mitt fynd, ett fynd...

Lycka till, men ha i åtanke;
Overlock är beroendeframkallande.... :twisted:
Användarens profilbild
Av florin
Jag vet inget om maskinen men jag tror ju inte att man kan komma undan så mycket billigare för en overlock. Funderar du på att köpa den tycker jag att du ska prova den, även om du inte har erfarenhet av overlock så prova och se hur det känns. Å kom ihåg att pruta!!!! Fråga inte "om" du kan få den billigare utan säg "du får ... för den". Var självsäker, då får man nästan alltid ett bättre pris :D

Som sagt sysidan.se är en guldgruva så kika där oxå :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker det låter dyrt! Min "symaskinsgubbe" tyckte att min borde gå att få ca 1500 eller så för begagnad, och den är betydligt nyare än den du tittar på, men av samma typ.
Användarens profilbild
Av lenaj
Jippi!!! Jag har en Overlock!!! :eld:

Jag var ner i går och prutade till mej den för 1500,-! Och då fick jag även med 2 pressarfötter till min andra maskin, en lite begagnat övermatare (som annars skulle ha kostat 400,- hos henne) och en för att sy resår (200,-)!
Och sen så är det ju 1 års garanti, och jag får komma ner och få hjälp med den om det blir problemer med trådträdning eller andra grejer. Och om jag inom 1 år vill byta upp mej, så får jag 2000,- i inbyte för den, det kommer jag garanterat att göra!!
Tyckte det var en bra deal jag! :D
Inte är den sytt på mycket häller, för hon som hade ägt den hade inte tyckt det var så roligt att sy med overlock. Så den har mest stått still! Och nu är den nyservad.

Så nu kommer den inte att stå still, det är säkert! :wink:

Känner mej nöjd med min prutning nu faktiskt, är inte så bra på det annars...
Användarens profilbild
Av zandrama
Wooohooo! Grattis! Det låter ju som att det blev ett fynd tillslut oavsett om det var det från början eller inte. :eld: :tumup: :mrgreen:
Av MittNyaJag
Men jag har precis fått erbjudande om att köpa en sådan här maskin och vill gärna veta mer om ni tycker det är en bra maskin?

:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?