Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Vilket tyg rekommenderar ni om man ska göra en väpnarluva!
I ottobres gratismönster står det velour men blir det varmt nog!?!?
Av Marine78
Fleece i alla fall nu på vintern. Äldsta sonen har en köpt i fleece och till de två mindre gjorde jag en varsinn i lurvig fleece:

Bild
Användarens profilbild
Av carro83
Marine78 skrev:Fleece i alla fall nu på vintern. Äldsta sonen har en köpt i fleece och till de två mindre gjorde jag en varsinn i lurvig fleece:

Bild
Va fina dom va! :love: Får se om det blir något i morgon av det jag klippte till innan ikväll!
Nu blir det sängen!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har gjort i fleece som jag sedan har fodrat med bla velour. Fleece blir ju väldigt statiskt så det är inte så dumt med foder i!
Av Marine78
Tack *ler*. Den högra blev dock för tight så det skall fixas till ett par till i bättre modell (= som den vänstra).
carro83 skrev:
Marine78 skrev:Fleece i alla fall nu på vintern. Äldsta sonen har en köpt i fleece och till de två mindre gjorde jag en varsinn i lurvig fleece:

Bild
Va fina dom va! :love: Får se om det blir något i morgon av det jag klippte till innan ikväll!
Nu blir det sängen!
Användarens profilbild
Av Fru Björn
Jag har gjort både i velour, fleece (dubbel), trikå och ulltrikå. Syr dubbeltyg på sidorna, för att det inte ska blåsa igenom vid öronen. Tjockt fleece är inte så elastiskt så man måste vara noga med hur man klipper, så att mössan verkligen går att dra över huvudet.
Kolla på min blogg hur jag har gjort :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?