Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle ha beställt namnband för länge sedan, men jag kan ju bara inte bestämma mig för hur jag vill ha dem :gaah: Från början hade jag tänkt att jag skulle ha bruna namnband med orange text, med namnet Kvarnvik, det är nämligen vårt efternamn. Sen började jag vela om färgen och kom fram till att det nog var bättre med brunt och turkos. Sen trixade jag lite på minanamnband.se och fick till en design som jag gillade, bestämde mig iaf för brunt och orange och var klar att beställa, puh!
Nu har jag börjat vela om namnet :whut: Jag vet inte om jag vill ha vårt efternamn på allt jag syr. T ex om jag ger bort kläder till syrran, så vill hon kanske inte ha vårt namn på... Om jag ska ha kläder som jag har sytt vill jag nog inte ha mitt efternamn på dem :roll:
Men vad ska jag ta istället? Kan någon hjälpa mig komma på nåt fyndigt, inte för barnbetonat? Jag heter Kristin och kallas ofta för Titti, jag både syr och stickar. Jag skulle gärna ha något som bestod av två ord, för jag tycker att &-tecknet är så fint :roll:
Egentligen skulle jag nog helt enkelt ta något som anspelar på byn där vi bor, för den börjar med "vele"

:help:
Jg är lika velig som du och har beställt hos minanamnband. En omgång med vårt (unika) efternamn och en omgång med de två första bokstäverna i mitt förnamn och de två första i efternamnet. De första har jag till familjens saker (och väskan i sb-väskbytet, för då hade jag ännu inte de andra). De andra till sånt jag ger bort. Båda banden är skånskt röda med gul text.
Fryle skrev:Jg är lika velig som du och har beställt hos minanamnband. En omgång med vårt (unika) efternamn och en omgång med de två första bokstäverna i mitt förnamn och de två första i efternamnet. De första har jag till familjens saker (och väskan i sb-väskbytet, för då hade jag ännu inte de andra). De andra till sånt jag ger bort. Båda banden är skånskt röda med gul text.
Det är ju jättejobbigt att vara velig, glis som har genomlidit två syfestivaler med mig vet att det ska tittas, övervägas, gå tillbaka och titta och sen i sista minuten tillbaka igen för att handla :lol:

Jag funderade på mammagjort men dels så känns det lite barnsligt och sen känns det så bekant att jag funderar på om det är någon som har det redan. Jag har googlat det, men inte hittat något.
glis skrev:Vi har ju redan disskuterat detta, men jag tycker inte mammagjort är bra, i alla fall jag är mycket mer än mamma liksom
Ja, det känns nog så :roll: Får väl bli kvarnvik att ha som märkning på Hs kläder och inget på ge-bortkläder....
Men varför kan du inte ha ditt namn som märke? Det är ett fint namn och det är ju många märken som består av skaparens namn om man kollar runt lite. Alltså bland de mer kända menar jag. :wink:
Jag kör med mitt förnamn, dels är det väldigt ovanligt och dels tycker jag faktiskt det är fint. 8) Den enda som reagerade var min syrra men vill hon ha ngt får hon ta det! :wink:

Förkorta det annars! K-vik......kanske? Eller spåna fram ngr förslag och gör en omröstning!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?