Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det hände med min jacka och jag frågade i en syaffär här i närheten. De sa att det tyvärr inte fanns något att göra. Jag fusksydde på en ny dragkedja för att kunna använda jackan den här vintern med. Det är en dunjacka så jag orkade inte sprätta upp utan sydde fast dragkedjan på insidan. Det blev inte så snyggt men syns bara när jackan är öppen.
Det finns nån slags dragkedjeräddare men jag vet inte om den funkar i det här fallet. Har bara läst om dem i NyTeknik tror jag det var. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter just nu heller. Blev visst inte så mycket hjälp det här.
Clärchen skrev:Det finns nån slags dragkedjeräddare men jag vet inte om den funkar i det här fallet. Har bara läst om dem i NyTeknik tror jag det var. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter just nu heller. Blev visst inte så mycket hjälp det här.
Det finns ju löpare att sätta på en gammal dragkedja om den gått sönder, det var säkert det du läste om, jag tror de är ganska nya på marknaden. Men det funkar inte här. Ja, ja. Jackan får väl hålla så länge den håller. Jag reklamerar nog. Inga andra jackor har gått sönder, och jag tycker de ska hålla ett år iaf.
Det brukar inte gå att laga sådant. Är det samma fel på en nya jacka till så tycker jag ni ska lämna in den till en sömmerska och så får butiken som sålde jackan stå för bytet.
Självklart efter att ha talat med den säljande butiken först!
Estrellita skrev:Den heter zlide-on men den fungerar inte i detta fallet. Expediten i min syaffär tyckte dessutom att en vanlig löpare var bättre än zlide-on, trots att de sålde båda.
zlide-on är det vi säljer också. Men finns det andra löpare som går att sätta på? Jag har aldrig sett någon.
Det går att sätta på en vanlig löpare genom att öppna försiktigt med en tång. Det var min moster som visade mig det och sedan sa de även det i butiken. Expediten testade på min jacka genom att göra så. Man kan också ofta rädda en dragkedja som går isär trots att den är stängd genom att klämma till löparen med en tång. Dock går detta bara att göra några gånger innan löparen går sönder. Zlide-on verkar hållbarare och är lättare att byta mellan olika dragkedjor på så vis. Jag har dock aldrig provat zlide-on själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?