Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Har köpt trikå o velour av en kvinna på ett loppis här i närheten och i lördags träffa jag på henne igen men nu hade hon bara en massa andra tyger (dom har haft tyg affär för massor av år sen) och när jag fråga efter trikå o collegetyg så fråga hon om hon kunde få mitt nr så skulle hon kolla hemma vad som fanns. Idag ringde hon :D "men du behöver väl mudd-väv oxå? Jag har en hel del" så imorgon kväll ska hon komma hit med allt hmm jag vet jag kommer att köpa grisen i säcken men hon vill ha 500:- för allt och priset hon tar är 10:-/m (velouren ex var av SUPER kvalitet) o hon hade bara mätt allt som var hela meter resten skulle hon skicka med så gissa om jag längtar till imorgon "bara en natt kvar" (som vår 4-åring räknar) spännande att se om man blivit "lurad" o det är en massa som jag inte gillar men det är värt "risken" :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Låter jättespännande. Glöm inte att ta kort och visa upp :this:
Av Smultronbarn
Vad spännande! :app: Och billigt! Och snällt av kvinnan att köra hem det. Bild? (Och är det nåt du inte skulle gilla, går det ju alltid att byta bort här. :tumup: )
Användarens profilbild
Av He.ma
Nu har jag fått tygerna :) det va en hel flyttkartong med mudd väv o jag som precis klagat här hemma på att det är så svårt att få tag i snyggt o bra muddväv detta kändes iaf som bra kvalité i massor av färger :app: sen var det en banankartong med collegetyger mina två äldsta tjejer (10 o 4år) var där direkt o gjorde beställningar :wink: (rosa, turkos, ljusblått mm) en bit ljusblå manchester (bit=drygt 1,5meter) känns som att jag gjorde ett kap just nu snurrar andra omgången med tyg i maskinen så imorgon kommer det att hänga tyg lite här o där här hemma på tork :D
(hon frågade min man om han börja tröttna på mitt tyg hamstrande, jag hade berättat för henne att jag tar över hyllor lite här o där när mina egna hyllor o garderob är över fulla :roll: men nej då det va han inte :tumup: )
Av Smultronbarn
Kaja skrev:Näääädå. Vi är inte alls avundsjuka på dig.... :mrgreen:

:iagree: 8)
Användarens profilbild
Av 4ungar
:app: kul när det ibland "bara händer det" :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?